Bon dia tinga vós. Vol llegir i jugar amb mi? Farem ús de les 15 paraules amb accent diacrític: Bé, déu, és, mà, més, món, pèl, què, sé, sí, sòl, són, té, ús, vós. Però abans de res, us vull fer una pregunta el segon dia de nadal: Ha dormit amb bon son contant borreguets? El seu be m'ha despertat i déu ni do quina gelor fa hui, crec que és el dia més gelat del què portem d'any. Sí, estic estenent la roba al balcó i tinc els dits de la mà gelats i se m'eriça el pèl i m'entra pels ossos. Són eixos dies que desitjaries tindre un sòl radiant a casa i mirar des de la finestra com ix el sol per darrere el campanar amb una tassa de te per entrar en calor. Te, no, per l'amor de déu, molt millor un timonet toca(d)et d'herber. El timonet té millors propietats. Però bé, ja sé que no m'ho puc permetre perquè no ens ha tocat ni deu euros en la loteria de nadal; tot el contrari, tinc la butxaca pelada de tanta loteria sense premi i toca vestir-se i anar a passejar el gos. Per cert, heu contades les paraules? Bon dia tinguen vostés. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog