Tornem a treballar després del mes de vacances amb les piles ben carregades. Tinc que reconèixer que les vacances en el meu poble paternal i maternal m’omplin d’oxigen (jejeje i d’altres cosetes que no venen al cas. Eieiei! estic referint-me a triglicèrids i colesterol per si hi ha alguna persona que no pensa bé). Per això, la persones arrimades a mi (família) diu que no volen tornar en estiu perquè abusem un poquet/molt. La qüestió es que durant el mes d’agost són les festes del poble i ,a més a més, aprofiten els amics a fer-nos la visiteta : menjades, balls, vetllades, pilota, bous,etc. Com anècdota, dir que enguany , jo i un xic d’ací, sí d’Albaida (no dic el nom per guardar-li l’honor,jejeje), hem guanyat el concurs de festes del “ball de la poma” tot i això que davant teníem una parella professional dels balls de saló. Sí, durant les festes del poble : tres dies de missa-processó(Sant Miquel,Sant Roc i els Sants de la Pedra)-pilota-ball-cucanyes i tres dies de bous al carrer per a rematar el dissabte següent amb les paelles i disfresses. Com podeu veure una agenda “completeta”. El començament ha estat un poc marejat degut a qüestions mèdiques que han acabat bé i unes minoracions en unes ajudes per a la renovació del fons bibliogràfic de la biblioteca en les quals encara estem intentat saber el motiu(serà la crisi?...). La veritat que enguany he tornat al meu lloc de treball i tant la biblioteca com l’arxiu han estat molt ben cuidats per les dues persones que han treballat en els dos serveis durant els mesos de juliol i agost ( des d’ací done l’enhorabona a Imma i Jéssica pel seu interès d’aprendre i de gaudir d’un treball totalment desconegut per a elles). Per aquesta raó la tornada no ha estat tan traumàtica com altres anys, malgrat que sempre hi ha d’entrebancs i problemes que solucionar. La lectura, enguany, no la he deixada de costat, actualment estic llegint 2x1 : “herba d’enamorar” de Moure i “l’amarg gust de la cervesa” de Simó. Dos lectures ben diferents però, totes dos, estan agradant-me tant la trama narrativa com els personatges. Ara toca seguir....

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog