Em sap greu insistir en el fred, però es veritat que portem dues setmanes amb una gelor que feia anys no sentia ni notava...serà perquè en la biblioteca fa fred? segurament això a motivat la meua grip, bé cal modernitzar-se i dir que tinc el virus de no se qui. El cap em crema i la "moqueta" (la del nas) està continuament donant quefer, mocador amunt, estornut avall. Així i tot, estic content, després de més de quinze anys d'exercir com a bibliotecari i "arxiver" és la primera vesprada que hem puc dedicar, al complet, a escorcollar i recercar una informació que m'han demanat els meus companys de l'ajuntament. Sí! tres hores seguides sense dir "calleu, sssss, fes fotocòpies, presta i torna el llibre..." i tot gràcies a la contractació d'una persona en salari jove; la qual està ajudant-me durant sis mesos. MOltes gràcies!! a més, com diuen els de Castella "la dicha nunca viene sola" acaben de posar-mos un telèfon directe a la biblioteca (962390427) d'on es poden cridar i sobretot : LOCALITZAR. ....ULL tornen els "mocs",perdoneu,,,,atxummm! vaja vaja, així no puc continuar... me'n vaig a prendre algun medicament per a paralitzar l'invasió bacteriana que està sofrint el meu cos... ja us contaré....espere que la vista del Cavall Verd (un altre dia us contaré la llegenda d'Ezme i perquè el seu nom) m'anime un poquet...atxummm!!adéu

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog