Música celestial

Diuen que la primavera la sang la fa bullir i per això apareixen les alergies, els constipats. Però no és eixe el meu tema d'escriptura sinó .... jo volia parlar d'una audició de música a la qual vaig assistir fa un parell de setmanes, però la bogeria sanitària-vital m'ha marcat unes quantes setmanes sense temps d'esbarjo ni res. Aquesta audició , personalment, va ser interessant per als pares que van assistir però per a mi portava sentiments barrejats de música i esport (no puc llevar-me del cap la pilota). Sí! tocaven dos clarinetistes com Jaume i Laura i un pianista com Guillem. Peces de Diabelli i populars com "Ja ve Sento i 3 hojitas madre". Tots tres, mira per on , formen l'equip benjamí de pilota del club d'albaida. Vegeu! pares i mares, no està barallat l'esport autòcton amb la música.
Però com el temps passa inexhorablement, tinc un altre tema que vull comentar-vos. És un tema complicat: la mort, però des d'un punt de vista distint. Per què? puix he estat en un soterrar al Tanatori de Dénia i m'ha sorprés un món desconegut per a mi : les incineracions. Sabeu que a part de les urnes, podeu tenir un record del ésser volgut mitjançant un diamant ? sí, es veritat, el secret està en el cabell-monyo dels éssers humans. El carboni del què està composat el cabell és l'ànima d'un diamant autèntic, especial i exclussiu : una gemma perfecta. Un record ple de vida que sempre portareu amb vosaltres i així demostrareu els vostres sentiments més enllà del temps d'una manera especial dels éssers volguts. Què us pareix la idea? si us interessa tinc l'adreça d'internet....

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog