Camina al meu costat un home a punt de fer 92 anys. Li dic que hui ha eixit un dia amb blanura. Calor, calor. De colp i volta els dos ens quedem mirant la tomaquera de la foto. Li dic tot canvia. Ell pausadament al seu ritme em fa la reflexió. La culpa és nostra Josep "de tant que volem saber estem fent canviar la vida i la natura". Ell amb el seu cabàs de palma (llata) penjat al muscle agafa la senda vell a per aigua a la font. Jo mig coixo, aquestes dies tinc mal al genoll (canvi d'oratge?) agafe senda novella amb la companyia del gos.  Bon diumenge.

Posdata : (*) la filla menuda de l'home pastor i margenador de pedra seca em rectifica els anys de son pare"josep mon pare va a fer 93 anys". A cadascú lo que és d'ell i Més mèrit per a ell, no trobeu

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog