Bona nits estimats amics/gues. Dos joves, Abe i JosepMiquel, em van recomanar que llegira "L'ingenu" i "Càndid" de Voltaire i en eixes estem. Però no ès el moment de parlar de lectures i llibres.No.
Vos tinc que dir que sóc en ésser del més enllà!
Sí.
Una fotografia i el diagnòstic exhaustiu fet per l'amic Òscar ho confirmen. 
Gent com jo, som uns quants més, no som d'aquest món. Des de fa anys, quan estic llegint, mire la meua "lampareta" de nit i tanque els dos ulls i al bell mig de la foscor veig eixe "bunyol" de la fotografia dels "forats negres" amb una força gravitatòria tan gran que m'atrau fóra d'aquesta galàxia. 
Dubtes, pensaments, preguntes. 
Vinc del més enllà? 
Sóc un ésser estrany? 
Estic en extinció?  
Llegir per les nits no és un hàbit terrícola?
 ;-)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog