biblioteca albaida : dimarts vesprada

Pareix mentira, són les sis i mitja i estic cansat. El cap i el cervell m’exploten, portem una setmana (jeje, i sols són dos dies) amb la biblioteca de gom a gom d’usuaris, lectors i navegadors, ... estic parlant de 50 a 70 diaris per a mi sol ( préstec, fotocòpies, consultes, devolucions, informació, llista d’apuntar-se,etc.)
Pareix mentira, ni en internet i molt menys en llibres saben buscar i escorcollar. Els de primer de secundària estan fent un treball sobre la reproducció i són més les rialles amagades que el treball mural a fer. Els tens que ajudar en tot ; els de primària busquen biografies de músics i en internet igual imprimeixen informació d’un poble que del propi músic ... i en les enciclopèdies no saben que s’ha de buscar pel cognom del músic.
Sols una anecdota d’aquesta vesprada : ....entren dos xavals apuntats a internet i quan els comente que no tenim cartutxos de tinta per a imprimir es queden parats i em diuen :
<![if !supportLists]>-          <![endif]>i ara, josep, com fem el treball de Hayden ?
<![if !supportLists]>-          <![endif]> jo els conteste : es pot buscar en els llibres de música que tenim
<![if !supportLists]>-          <![endif]>Però, que en els llibres també està ?

Sobren les paraules, veritat ?


Comentaris

  1. esteu per ajudar a la gent, és un servei públic i no teniu que queixar-se tant

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog